вторник, 16 октомври 2012 г.

Всичко друго решавам аз

                                      Ах! Защо ти събарям вселената?
                                                  Стъпквам твоята мъжка власт?
                                                  Ти решаваш дали да си с мене.
                                                   Всичко друго решавам аз.
                                                                                    М. Петкова

Аз не съм била никога третата.
Ласки крадени нямам за криене.
Женска гордост из дните ми шета
и с подкови в душата ти рие.

Със трохите от чужда трапеза,
аз глада си за обич не храня.
Ако щеш, дай на улични песове
да докопат каквото остане.

Не очаквай из тайни квартири
по часовник любов да раздавам.
Изненадах ли те? Не съм от тия.
Само в бляна ти мъжки оставам.

Намери друга, да й изнася
фарса евтин, във който играеш.
Хайде, хуквай сега при жена си
и моли се за мен да не знае!


Мария Вергова
2012г.

1 коментар: