понеделник, 9 януари 2012 г.

Дали е невъзможна любовта ни?

Дали е невъзможна любовта ни?
В живота няма нищо невъзможно.
Повярвай ми, през дни и разстояния,
аз пак ще стопля твоя сън тревожен!


Във кратък, луд порой ще се превърна.
С безбройни, топли капчици дъждовни,
по плещите ти, дълго непрегърнати,
ще се разливам нежно и гальовно.

Със вятъра край теб ще лъкатуша,
косaтa ти немирно ще разроша.
А после до сърцето ще се сгуша,
до него, без да знаеш, ще ме носиш.

В нощта след туй, в самотната ти стая,
безшумно, като сянка ще проникна,
потънала във сънната омая,
трепереща и боса ще притихна.

Тогава ти, познал във тъмнината
извивките на голото ми тяло,
в съня си ще ме любиш без остатък,
тъй, както с тебе сме мечтали.

И двама във съня ти ще докажем,
че може да я има любовта ни,
че пет пари за нас не значат даже
тук някакви си дни и разстояния.

На сутринта, когато се събудиш
и тялото ти тръпне от милувки,
а устните горят, недей се чуди -
следа е туй от моите целувки
.

Мария Вергова
2008г.

2 коментара:

  1. очаквам някой ден да стане
    написано е , горе по небето
    и облаците с вятъра ще си играят
    ще грее слънце , там където ...
    излишни думите са и нощта се спуска
    и тишината тихичко престъпя
    а после - рано сутрин за закуска
    във мойта нежност ще се къпеш ...

    ОтговорИзтриване
  2. Уау, наистина достоен отговор! Браво на теб...който и да си ти.:)))

    ОтговорИзтриване