четвъртък, 2 февруари 2012 г.

Огледалото на твоите очи

Във огледалото на твоите очи
и тази вечер жадно се оглеждам.
Недей да казваш нищо, замълчи!
Не чувстваш ли - нощта трепти от нежност.

Не чувстваш ли как цялата горя
и погледът ти влюбен ме опива?
Със теб съм най-красивата жена,
годините дори да си отиват.

Не казвай нищо, моля те, мълчи!
И само продължавай да ме гледаш.
В омаята на твоите очи
как искам да потъвам цяла вечност.

Как искам погледът любим
неспирно във захлас да ме изпива!
Да мога да открадна този миг!
Така завинаги ще съм красива.

В прозореца ми бледата луна
ревниво зад завесата наднича.
Учудено ме гледа и мълчи -
и тя на мене иска да прилича.

Ядосано лицето си отмята,
зад облака се скрива изведнъж.
Не знае - най-красива е жената
в очите на обичащ мъж.

Мария Вергова
2009г.

Няма коментари:

Публикуване на коментар